Inzerce ve strojírenských časopisech

MAGAZÍN PORTÁLU PROFESIONÁLŮ

Časopis STROJIRENSTVI.CZ

Oblíbený tištěný časopis STROJIRENSTVI.CZ píše o tom nejzajímavějším z českého a světového strojírenství.

Zakládáme si na originálním obsahu a precizní formě. Jsme hrdí na naši zkušenou redakci, která rozumí strojírenským tématům a důsledně pečuje o všechny publikované články po jazykové i grafické stránce.

Magazín je šířen formou předplatného a řízené distribuce mezi cca 1500 relevantních adresátů, přičemž je zároveň k dispozici na všech významných oborových veletrzích a na vybraných konferencích v rámci České republiky.

Cílovou skupinu našeho tištěného magazínu představují manažerští a techničtí pracovníci ve strojírenských oborech s výrazným zastoupením nástrojáren.

Standardní tištěný náklad činí 3 tisíc kusů na vydání. Více než polovina nákladu je zasílána předplatitelům a odběratelům primárně z řad českých strojírenských firem. Zbývající výtisky jsou distribuovány na klíčových strojírenských událostech, jako jsou veletrhy MSV v Brně a AMPER.

Oslovte svoji cílovou skupinu klasickou tištěnou inzercí v reprezentativním tištěném strojírenském magazínu na luxusním papíru; vychází také v interaktivní digitální verzi.

ZÍSKEJTE NEJLEPŠÍ CENU!

Ušetřete až 46 % z ceníkových cen volbou některého ze zvýhodněných balíčků inzerce

Ceník inzerce

formát inzeráturozměry a orientacecena inzerátu bez 21% DPH
2. nebo 4. obálka225 × 318 mm na výšku69 900 Kč
3. obálka225 × 318 mm na výšku59 900 Kč
1/1 celá strana225 × 318 mm na výšku39 900 Kč
1/2 půl strany110 × 318 mm na výšku29 900 Kč
1/3 třetina strany75 × 318 mm na výšku19 900 Kč
1/3 třetina strany225 × 105 mm na šířku19 900 Kč
1/4 čtvrtina strany110 × 155 mm na výšku14 900 Kč
1/4 čtvrtina strany225 × 80 mm na šířku14 900 Kč
PR článek* na 2 stranycca 6000 znaků vč. mezer + 2 až 3 obrázky s popisky19 900 Kč
PR článek* na 1 stranucca 3500 znaků vč. mezer + 1 obrázek s popiskem12 900 Kč
PR článek* na webudo 6000 znaků vč. mezer + 2 až 3 obrázky a 2 zpětné odkazy4 900 Kč
*) Textové a grafické zpracování PR článků určuje redakce v souladu s redakčním kodexem. PR článek nemůže obsahovat samostatná loga a jiné reklamní prvky.

Praktické informace k tištěné inzerci

Technické požadavky na inzerci v tisku

Podklady přijímáme výhradně v elektronické formě jako soubory PDF v rozlišení 300 DPI v barevném prostoru CMYK s veškerými texty převedenými do křivek. Podklady inzerce musejí obsahovat spadávku v délce 5 mm na každou stranu sazebního obrazce.

Zveřejnění inzerce v uvedených médiích podléhá „Všeobecným obchodním podmínkám při sjednávání inzerce v titulech Vydavatelství Nová média, s. r. o.“, jejichž aktuální znění je na webu www.novamedia.cz/vop.

TO NEJLEPŠÍ PRO NAŠE INZERENTY

Inzerujte efektivně a výhodně v seriózních strojírenských médiích